Wednesday, March 19, 2014

Tredje gången gillt, hej världen!


Hej världen!


Nu känner jag att jag har så många tankar om de intressen jag har att jag blir manad att dela med mig om dessa.


Så varför inte skapa en blogg? Jag har haft två tidigare, men det gick inte så bra på grund av olika anledningar. Så den här gången sätter jag ribban lite lägre, och jag kommer använda den till att skriva av mig om nyheter som händer i spelvärlden.

Efter en stunds funderingar så har jag beslutat mig om att inte enbart rikta in mig på en typ av spel, jag håller på med tv-/datorspel, brädspel, rollspel, kortspel samt figurspel. Då det troligen kommer handla mest om TV-spel och brädspel så kan det hända att det dyker upp inlägg om allt möjligt inom nördigheter.

Hur ofta jag kommer uppdatera är oklart, när jag har tid, jag kommer inte låta detta bli ett ont som måste göras utan kommer hålla på med det när det är kul, vilket jag hoppas att det kommer vara.

Jaha, väldigt kort om mig då, jag är 25 år, har spelat spel i kanske 20 år av dessa men är absolut inget proffs utan en glad amatör som siktar på att vara bättre än medel i alla spel jag försöker mig på. Jag är ytterst föreningsaktiv inom Sverok och älskar att driva projekt.

Det jag spelar just nu, och som jag kommer skriva en recension på i mitt första "riktiga" inlägg är Titanfall på Xbox One. Sedan har jag förhandsbokat Elder Scroll Online till PC med vilket även det kommer få några poster skulle jag tro så fort det är släppt.

En sak jag hoppas ska kunna bli intressant är att jag nyligen skaffat mig ett konto på Twitch nu när jag enkelt kan sända från min xbox, jag har inte konfigurerat den ännu, men lovar att ha den igång varje gång jag spelar, min adress är. http://sv.twitch.tv/heraldtyphus

En sak till, jag ska uppdatera stilen på sidan så fort jag fått tag i någon som känner sig manad.



Det var allt för den här gången, jag återkommer snart med mina tankar om Titanfall.

No comments:

Post a Comment